Regulamin

W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym obiekcie prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.

§ 1 WPROWADZENIE

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez zaakceptowanie oferty, wypełnienie formularza rezerwacyjnego, dokonanie rezerwacji, zapłatę całej należności za pobyt. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Aleksandria nad Olzą. Za niezapoznanie się z regulaminem obiektu pełną odpowiedzialność ponosi Najemca.
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym apartamencie, stronie internetowej obiektu oraz przesyłany we wstępnym potwierdzeniu rezerwacji.

§2 ZAKWATEROWANIE

1. Apartament wynajmowany jest na doby hotelowe. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego. W cenę noclegu wliczone są : wynajem apartamentu z pełnym jego wyposażeniem, możliwość skorzystania z ogólnodostępnych udogodnień obiektu, miejsca parkingowe – ich ilość zależna jest od rodzaju wynajmowanego apartamentu.
2. Prosimy o informację o planowanej godzinie dotarcia do Aleksandrii nad Olzą.
3. W celu zabezpieczeń przed zniszczeniami należy wykupić na czas pobytu bezzwrotne ubezpieczenia OC najemcy zgodne z tabelą opłat umieszczoną na końcu regulaminu lub wpłacić zwrotną kaucję której wysokość również ujęta jest w tabeli opłat, zwracaną do 7 dni po wyjeździe Gości.
4. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując apartament, przyjmuje się, że jest to jedna doba.
5. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełniony i podpisany wcześniej formularz rezerwacyjny. W przypadku odmowy okazania dokumentu obsługa obiektu może odmówić meldunku oraz udzielenia dostępu do apartamentu.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić pracownikowi do godziny 09:00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
8. Z tytułu późniejszego przybycia lub wcześniejszego wyjazdu nie będą udzielane zniżki lub zwroty.
9.Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania – za dodatkową opłatą ujętą w tabeli opłat oraz wg dostępności apartamentu.
10.Najemca przed opuszczeniem apartamentu zobowiązany jest sprawdzić stan techniczny.
11. Uwagi do uszkodzeń, zniszczeń należy natychmiast zgłosić do Wynajmującego.
12.Najemca nie może użyczać albo oddawać apartamentu w podnajem osobom trzecim.

§3 REZERWACJA I JEJ ODWOŁANIE

1. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty „z góry” za cały pobyt.
2. Za wynajem apartamentu należy się wynagrodzenie według aktualnie obowiązującego cennika, dostępnego w social mediach, stronie internetowej obiektu oraz w przesłanej do Gościa ofercie przez obiekt.
3. Rezerwacja pobytu w obiekcie opierającej się na telefonicznym, e-mailowym lub poprzez social media kontakcie z Gościem odbywa się wg poniższej procedury :
-akceptacja przesłanej oferty przez Gościa
-wysłane przez obiekt wstępne potwierdzenie rezerwacji (zawarte są m.in dane dotyczące rezerwacji, warunki rezerwacji, szczegółowy opis wynajmowanego apartamentu, usługi dodatkowe, udogodnienia obiektu, informacje dodatkowe, okolica obiektu)
-wpłata zadatku wynoszącego 30% wartości rezerwacji należnego do uregulowania do 24h od momentu dokonania rezerwacji, brak wpłaconego zadatku jest jednoznaczny z anulacją rezerwacji wstępnej
-po zaksięgowaniu zadatku na koncie obiektu, zostanie przesłana do Gościa krótka informacja potwierdzająca ten fakt
-resztę płatności Gość zobligowany jest do zapłaty do 7 dni przed przyjazdem, w przypadku braku uregulowania płatności obiekt anuluje rezerwację nie zwracając wpłaconego zadatku
-po otrzymaniu 100% wpłaty obiekt prześle potwierdzenie rezerwacji (zawierające m.in szczegółowe informacje dotyczące procedury zameldowania, szczegółowych informacji o pobycie)
4. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej po spełnieniu powyższego warunku. Rezerwacja jest wiążąca po zaksięgowaniu środków pieniężnych na koncie sprzedawcy oraz po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego. Rezerwacja terminu jest jednoznaczna z akceptacją zapisów regulaminu obiektu.
5. Dokonanie wpłaty zarówno zadatku jak i pełnej wartości rezerwacji nie są zwracane, istnieje natomiast możliwość zmiany terminu przyjazdu.
6. W przypadku nieprzybycia w wyznaczonym terminie, rezerwacja gwarantowana 100% wpłatą ulega automatycznemu anulowaniu o godzinie 11.00 dnia następnego, a wniesiona wpłata nie podlega zwrotowi.
7.W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Gości, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.

§4 DOKONYWANIE PŁATNOŚCI

Płatność może być dokonywana na kilka sposobów:
Przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy o numerze:
42 1050 1360 1000 0090 8272 9733
MSH Advice Sp. z o.o.
43-470 Istebna; Istebna 937

w tytule należy wpisać :
nazwę apartamentu, termin, nazwisko osoby, na którą jest rezerwacja.
Płatność poprzez link do szybkich płatności dostępny w treści e-maila wysyłanego przez obiekt wraz z wstępnym potwierdzeniem rezerwacji.

WAŻNA INFORMACJA
Aby otrzymać fakturę należy nas o tym poinformować przed dokonaniem wpłaty zadatku i przesłać niezbędne dane firmy.