Regulamin

W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym obiekcie prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.

§ 1 WPROWADZENIE

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez zaakceptowanie oferty, wypełnienie formularza rezerwacyjnego, dokonanie rezerwacji, zapłatę całej należności za pobyt. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje

warunki Regulaminu.

2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Aleksandria nad Olzą. Za niezapoznanie się z regulaminem obiektu pełną odpowiedzialność ponosi Najemca.

3. Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym apartamencie, stronie internetowej obiektu oraz przesyłany we wstępnym potwierdzeniu rezerwacji.

§2 ZAKWATEROWANIE

1. Apartament wynajmowany jest na doby hotelowe.

Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego.

W cenę noclegu wliczone są : wynajem apartamentu z pełnym jego wyposażeniem, możliwość skorzystania z ogólnodostępnych udogodnień obiektu, miejsca parkingowe – ich ilość zależna jest od rodzaju wynajmowanego apartamentu.

2. Prosimy o informację o planowanej godzinie dotarcia do Aleksandrii nad Olzą.

3.-skreślony-

4. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując apartament, przyjmuje się, że jest to jedna doba.

5. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełniony i podpisany wcześniej formularz rezerwacyjny.

W przypadku odmowy okazania dokumentu obsługa obiektu może odmówić meldunku oraz udzielenia dostępu do apartamentu.

6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.

7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić pracownikowi do godziny 09:00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu.

Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

8. Z tytułu późniejszego przybycia lub wcześniejszego wyjazdu nie będą udzielane

zniżki lub zwroty.

9.Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania – za dodatkową opłatą ujętą w tabeli opłat oraz wg dostępności apartamentu.

10.Najemca przed opuszczeniem apartamentu zobowiązany jest sprawdzić stan techniczny.

11. Uwagi do uszkodzeń, zniszczeń należy natychmiast zgłosić do Wynajmującego.

12.Najemca nie może użyczać albo oddawać apartamentu w podnajem osobom trzecim.

§3 REZERWACJA I JEJ ODWOŁANIE

1. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty „z góry” za cały pobyt.

2. Za wynajem apartamentu należy się wynagrodzenie według aktualnie obowiązującego cennika, dostępnego w social mediach, stronie internetowej obiektu oraz w przesłanej do Gościa ofercie przez obiekt.

3. Rezerwacja pobytu w obiekcie opierającej się na telefonicznym, e-mailowym lub poprzez social media kontakcie z Gościem odbywa się wg poniższej procedury :

-akceptacja przesłanej oferty przez Gościa

-wysłane przez obiekt wstępne potwierdzenie rezerwacji (zawarte są m.in dane dotyczące rezerwacji, warunki rezerwacji, szczegółowy opis wynajmowanego apartamentu, usługi dodatkowe, udogodnienia obiektu, informacje dodatkowe, okolica obiektu)

-wpłata zadatku wynoszącego 30% wartości rezerwacji należnego do uregulowania do 24h od momentu dokonania rezerwacji, brak wpłaconego zadatku jest jednoznaczny z anulacją rezerwacji wstępnej

-po zaksięgowaniu zadatku na koncie obiektu, zostanie przesłana do Gościa krótka informacja potwierdzająca ten fakt

-resztę płatności Gość zobligowany jest do zapłaty do dnia przyjazdu przelewem lub przed zameldowaniem karta płatniczą (obiekt nie przyjmuje gotówki), w przypadku braku uregulowania płatności obiekt anuluje rezerwację nie zwracając wpłaconego zadatku

-po otrzymaniu 100% wpłaty obiekt prześle potwierdzenie rezerwacji

( zawierające m.in szczegółowe informacje dotyczące procedury zameldowania, szczegółowych informacji o pobycie)

4. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej po spełnieniu powyższego warunku.

Rezerwacja jest wiążąca po zaksięgowaniu środków pieniężnych na koncie sprzedawcy oraz po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego. Rezerwacja terminu jest jednoznaczna z akceptacją zapisów regulaminu obiektu.

5.Dokonanie wpłaty zarówno zadatku jak i pełnej wartości rezerwacji nie są zwracane, istnieje natomiast możliwość zmiany terminu przyjazdu jeżeli taka potrzeba jest zgłoszona do 7 dni przed datą przyjazdu.

6. W przypadku nieprzybycia w wyznaczonym terminie, rezerwacja gwarantowana 100% wpłatą ulega automatycznemu anulowaniu o godzinie 11.00 dnia następnego, a wniesiona

wpłata nie podlega zwrotowi.

7.W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Gości, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.

§4 DOKONYWANIE PŁATNOŚCI

Odbiorcą płatności jest:

MSH Advice Sp. z o.o.

43-470 Istebna; Istebna 937

NIP: 548-275-38-40

Wpisana do  Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numer 0001056109 ,

Kapitał zakładowy: 5 000 zł

Płatność może być dokonywana na kilka sposobów :

·Przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy o numerze:

42 1050 1360 1000 0090 8272 9733

w tytule należy wpisać :

nazwę apartamentu, termin, nazwisko osoby, na którą jest rezerwacja.

·Płatność poprzez link do szybkich płatności dostępny w treści e-maila wysyłanego przez obiekt wraz z wstępnym potwierdzeniem rezerwacji.

· Klient może zapłacić za rezerwację poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez
ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach”.

WAŻNA INFORMACJA

Aby otrzymać fakturę należy nas o tym poinformować przed dokonaniem wpłaty zadatku i przesłać niezbędne dane firmy.

§ 5 POBYT

1.Gość nie może przekazywać apartamentu innym osobom w czasie wynajmu.

2. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w apartamencie Gościa na jego prośbę w godzinach 8:00-22:00.

3. W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00-8:00.

4. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości albo szkodę na osobie dotyczącą Gości, pracowników obiektu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Personelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.

5. Dzieci powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku

działania dzieci.

6. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy umyślnej lub nieumyślnej lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.

7. Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa

przeciwpożarowego.

8.Zmiana pościeli i ręczników odbywa się na życzenie Gości i podlega dodatkowej opłacie wg tabeli opłat.

9.W wyposażeniu apartamentu znajduje się bielizna pościelowa i ręczniki, w takiej ilości na jaką opiewa

rezerwacja. Z uwagi na zachowanie odpowiednich warunków higienicznych, obowiązuje zakaz

używania niepowleczonej pościeli oraz wynoszenia ręczników poza obiekt i wykorzystania

ich w innych celach niż są do tego przeznaczone.

10. Obiekt akceptuje zwierzęta – pobierana za nie jest jednorazowa dodatkowa -wg tabeli opłat.

11.Obiekt posiada również udogodnienia dla dzieci – obowiązuje jednorazowa opłata – wg tabeli opłat.

12.W obiekcie jest możliwość skorzystania z usług dodatkowych, które wypisane są w tabeli opłat – na których rezerwację należy dokonać 24h przed chęcią skorzystania, opłacić oraz których regulaminy Gość powinien poznać i zaakceptować przed skorzystaniem z usług.

13. Części ogólnodostępne do dyspozycji Gości to : dostęp do narciarni i szafki do suszenia butów, pomieszczenie w którym znajduje się biblioteczka, gry planszowe, stolik z krzesełkami, drewniane klocki, kredki, klocki lego; pomieszczenie gospodarcze zawierające: pralkę, suszarkę bębnową, suszarkę zwykłą, żelazko, deskę do prasowania, koszyczek dla zapominalskich.

Istnieje możliwość organizacji ogniska – chęć skorzystania z tej możliwości należy zgłosić na 24h przed skorzystaniem z usługi oraz zaakceptować regulamin dotyczący jego organizacji.

14. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa zostaną spisane i zarejestrowane jako rzeczy znalezione. Przedmioty takie mogą zostać odesłane na wskazany adres, na koszt Gościa jedynie po wcześniejszym zwróceniu się Gościa z taką prośbą. W przypadku braku dyspozycji obiekt przechowa przedmioty przez miesiąc, a następnie przekaże na cele charytatywne, do użytku publicznego lub komisyjnie zniszczy.

15. Wszelkie problemy, niedogodności czy usterki winny być niezwłocznie zgłoszone pracownikom obiektu, co umożliwi podjęcie stosownych działań.

16. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.

17. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości obiektu.

18. Każdorazowo Gość opuszczający pokój ze względów bezpieczeństwa powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek i innych urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia apartamentu.

19.W obiekcie nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

20. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność

i bezpieczeństwo korzystania.

21. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u

niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym barkiem prądu, wody lub Internetu.

22. Najemca zobowiązany jest używać apartamentu zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem.

23. Uprasza się o używanie obuwia zamiennego wewnątrz budynku (prosimy zwłaszcza nie

chodzić w obuwiu typu obuwie górskie, buty narciarskie, snowboardowe lub inne, które mogłyby

porysować lub uszkodzić powierzchnię podłogi).

24. W obiekcie obowiązuje zakaz organizacji wszelkich imprez.

25. Na terenie obiektu w tym – w apartamentach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) – obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych.

Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w apartamencie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego apartament Gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji apartamentu w wysokości 500 złotych za każde naruszenie zakazu.

26. Prosimy Gości o nie ładowanie samochodów, rowerów, hulajnóg elektrycznych, bez wcześniejszej konsultacji z właścicielem obiektu. Po ocenie poziomu obciążenia dla instalacji elektrycznej, właściciel może udostępnić dla Gości instalację na ten cel. Usługa ta będzie się wiązać z dodatkową opłatą wg. zużycia.

27. Gości przyjeżdzający ze zwierzętami, zobowiązani są do zapoznania się i przestrzegania savoir vivre pobytu ze zwierzętami.

28. Uruchomienie alarmu pożarowego i przyjazd służby pożarniczej grożą opłatą w wysokości 5 000 zł, która zostanie doliczona do rachunku Gościa.

29.Obiekt jest położony na wzniesieniu, prosimy w okresie późno jesiennym i zimowym o zaopatrzenie się w łańcuchy na koła oraz zmianę opon na zimowe.

Dla tych Gości, którzy mimo dobrego przygotowania technicznego mogą mieć problemy z wjazdem lub wyjazdem z naszego obiektu do dyspozycji jest odśnieżany, niestrzeżony i niemonitorowany oraz bezpłatny parking oddalony zaledwie o 400 metrów od naszego miejsca.

30. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości

świadczonych usług.

31. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług pod rygorem utraty prawa do dochodzenia roszczeń z tego tytułu. Reklamacja powinna być złożona bezpośrednio personelowi obiektu lub mailowo na adres

rezerwacja@aleksandrianadolza.pl

32. Obiekt ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych.

§ 6 ZOBOWIĄZANIA OBIEKTU

1.Obiekt świadczy usługi zgodnie z standardem i regulaminem.

2. Obiekt zobowiązuje się zapewnić Gościom:

a. pełny i nieskrępowany pobyt ,

b. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,

c. uprzejmą i profesjonalną obsługę,

d. zapewnienie sprawności wyposażenia apartamentu i napraw w obecności Gościa lub bez jego obecności za uprzednim powiadomieniem Gościa,

e. wymianę apartamentu na inny w miarę możliwości obiektu, w przypadku wystąpienia usterek nie dających się usunąć.

§ 7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość

naukową lub artystyczną.

2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu obiektu czy poza terenem.

3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia wynikające ze zdarzeń losowych czy sił wyższych.

§ 8 POLITYKA PRYWATNOŚCI

Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z

aktualną ustawą o ochronie danych osobowych.

Poniżej dołączamy tabelę opłat – zachęcamy do zapoznania.

Prosimy o zastosowanie się do powyższego regulaminu.

ŻYCZYMY UDANEGO POBYTU

Właściciele Aleksandrii nad Olzą